lördag 15 maj 2010

Jag kommer aldrig gifta sig igen


London, november 20: Två misslyckades äktenskap, och Heather Mills har går i god "aldrig" att smaka på det igen.

Den 38-åriga ex-modellen har deklarerat att hon aldrig kommer att gifta sig igen efter hennes skilsmässa med Sir Paul McCartney.

Mills påstods att ha en flört med hennes personliga tränare Ben Amigoni, men hon berättade en amerikansk TV-program som skvallrar om detta är "helt påhittade", som hon inte har någon "älskare" för närvarande.

"Jag är en bra mamma, jag är en bra människa. Jag blev kär för rätt anledning. Jag blev kär villkorslöst," The Daily Mail citerade henne som säger.

"Jag har inte en älskare. Just nu är jag fokus på min dotter. Det är helt gjort upp!" tillade hon.

Tillfrågad om hon någonsin skulle gifta sig igen, sade hon: "Aldrig."

Hon förnekade förslag hon var ett guld grävare och sade: "Åttiofem procent av min inkomst går till min välgörenhet. Ordet Gold Digger inte går med det. Om jag var ett guld grävare skulle jag ha en massa pengar i mitt bankkonto ... jag skulle vara värda miljoner och åter miljoner. " (ANI)

Innan du gifta om sig: En guide till framgångsrik omgifte