söndag 30 maj 2010

Som online dating webbplatser Nyhet avtar, Offline Dejting blir det mer lönsamt och populärt


Marketdata Enterprises Inc., ett ledande marknadsundersökningsföretaget, har släppt en ny 232-sidig rapport med titeln: Den amerikanska Dating tjänster. Studien presenterar ingående lägesrapporter och analyser av oberoende matchmakers, dating webbplatser, kedjor och franchise, datelines radio, print personliga annonser och singlar publikationer. Studien uppskattar branschen intäkter, trender och profiler konkurrent 1991 till 2008 Prognos.

Det finns 90 miljoner singlar i USA, och kontaktannonser på nätet webbplatser som Match.com, Yahoo! Dejting och eHarmony har fört matchmaking i det ordinarie sedan 2001. Men ser vi nu den första omgången av skilsmässor människor som funnit sin själsfränder på nätet och konsumenterna inte är nöjda med den noggrannhet online profiler. Statliga lagstiftare är inte heller lycklig. Det föreslås räkningar eller behandling i IL, till TX, FL och VA, kräver dating tjänster att ange huruvida de utför säkerhetsprövning. Detta har blivit en kontroversiell kamp. Det nya i online dating har avklingat och omsättningstillväxt för 850 + webbplatser verkar har avtagit drastiskt till endast 4,5 procent förra året, jämfört med 47 procent under 2003.

"Introduktionen eller dating tjänster växer marknaden bara 3,7 procent per år i USA, men inte alla marknadssegment mår lika bra. Branschen är i stort sett självreglerande. Detta har blivit en global verksamhet, förgrenade bortom Förenta staterna. USA är fortfarande den största marknaden, men det är mättade och den outnyttjade potential verkar vara Europa, samt etniska och hobby-baserade nischmarknader. "enligt Marketdata: s forskningschef, John LaRosa.

(Källa - Företag Marketdata Inc. Pressmeddelande på PRWEB.Com

Kaspersky Internet Security 6.0

Entscheidenden Faktoren im Speed Dating