onsdag 28 september 2011

Kan jag kyssa dig?


Denna lilla manöver har blivit en av mina favorit sätt att verkligen skruv med en kvinnas huvud. I grunden handlar det går så här: du är ute på ett datum och du kan berätta för er båda hade en bra tid och njöt av varandras sällskap. Nu på kvällen (eller eftermiddag eller vad) är närmar sig sitt slut och ni båda är i att "hejdå kyss förväntan zonen" som jag är säker alla vet och fruktar lika mycket som jag gör.

Till slut kommer man till en stannar framför hennes dörr, och om du slutar gå upp henne från uppfarten eller bara vistas i bilen, frågar du henne att mest fruktade Fråga: "Får jag kyssa dig?"

Som hon har två alternativ för ett svar. Och om hon faktiskt hade en bra tid med dig hon kommer att använda de mest gynnsamma en. Hon kommer att le blygt och säga "ja" mjukt, som bara damerna kan. Nu kan du säga så här: "Alright då är jag säker på att göra det någon gång.." Skaka handen eller bara le och blinkning, men få på din väg så fort du kan.

Jag garanterar att hon blir stående där med munnen vidöppen undrar exakt vad i helvete just hänt. Och under de närmaste dagarna att hon kommer att verkligen börja klåda för den kyss från dig. När hon ser dig igen, det stora förutse när, var och hur denna kyss kommer att hända kommer bokstavligen köra henne nötter ... eftersom hon vet att du vill kyssa henne och att det kommer att komma förr eller senare. Men hon kan aldrig vet svaren på när, var och hur, eftersom du aldrig är på väg att ge henne några ledtrådar. Och du kommer att agera som om ingenting är upp det minsta. Låtsas att du har glömt händelsen ännu hänt.

När du slutligen bestämmer dig för att ge henne att pussa, bara göra det (men försöka avgöra om hon är på humör för det, oddsen är att hon kommer att bli). Under inga omständigheter är du att fråga igen! Du har redan frågat och hon sagt ja, minns du? Det blir en jävla bra kyss, tro mig.

Det har alltid arbetat underverk för mig. Jag gav sig att kyssa en tjej efter bara kör in henne på gatan och vi spenderade resten av dagen (och större delen av morgonen) tillsammans. Med en annan Jag var på ett nöjesfält och den jävla pariserhjulet fick fastnat och vi var fast dinglande i luften i femton minuter. Jag gav henne en liten picka och vi i princip slutade att göra slipa upp det tills vi började röra sig igen.

Och en annan tjej försökte faktiskt brottning som kyss av mig direkt efter att jag drog i "Someday" linje på henne. På något sätt lyckades jag komma bort från henne. Men när jag kysste henne på vår andra dag vid rött trafikljus efter att ha lämnat restaurangen, berättade hon för mig att glömma filmen och komma hem med henne.