fredag 8 april 2011

Drömde upp telefonnummer leder människan till en kvinna i hans drömmar


LONDON (Reuters) - En brittisk man har mött och gift sig med en 22-årig kvinna efter, genom sitt eget konto, drömmer om hennes telefonnummer och sedan skicka henne ett SMS.

David Brown, 24, säger han vaknade en morgon efter en kväll ute med vänner med ett telefonnummer ständigt löper genom hans huvud. Han bestämde sig för att kontakta den, skicka ett meddelande som säger "Har jag träffa dig igår kväll?."

Random mottagaren Michelle Kitson var förvirrad och försiktig i början men bestämde sig för att svara och de två började utväxla meddelanden. Så småningom de träffades och blev förälskade.

"Det var väldigt konstigt, men jag var helt fast," Kitson berättade Daily Mail. "Min mamma och pappa fortsatte att säga" men han kunde vara en yxmördare ", men jag visste att det var något speciellt med det."

Efter en lång uppvaktning, det konstigt matchade par - han är sex fot sju inches lång och hon är fem fot fyra - har just återvänt från sin smekmånad i den indiska semesterorten Goa.

En förälskad Brown sade: ". Jag har ingen aning om hur jag hamnade med hennes nummer i mitt huvud - det är bara några siffror som skiljer sig från min"

Polish Single Women and Men at Poland Dating Site