fredag 8 april 2011

Vara ärlig Skriva online dating profil


Jag upptäckte att när dating online, en stor del av män (och jag hör att kvinnor gör det också), ljuger om sig själva i ett eller annat sätt. Vanligtvis sin höjd att de flesta oärliga män kommer att ljuga om, och jag hör att kvinnor oftast ljuger om sin vikt. I min profil, sa jag att jag var delvis att män som var 60 eller högre. Som ett resultat, träffade jag mer än några män som sa att de var 60 lång, men på att uppfylla dem, fann jag att de var ofta mycket kortare. Jag kan ärligt säga, att under åren som jag dejtade online måste jag träffat dussintals män, och enligt min bedömning, var ett bra 80% av dem helt oärliga med avseende på deras höjd. Online dating webbplatser är repetitiva i sina råd att lägga upp en bild med din profil.

Divertimento, consulenza retr� dating in 'Miss Abigail's Guide'